احسان منصور کیایی:
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از انجام لکه‌گیری جاده‌های استان با آسفالت سرد کیسه‌ای خبر داد و گفت: این امر برای اولین بار در استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 11 April 2020

دانش رویان یکتا ماندگار-آسفالت سرد ColdCrete

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه برای اولین بار در استان سمنان عملیات لکه‌گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه‌ای انجام‌شده است، ابراز داشت: لکه‌گیری و انجام رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان ازجمله برنامه‌هایی که در راهداری مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه این نوع آسفالت به‌صرفه‌تر است، ابراز داشت: درواقع آسفالت سرد کیسه‌ای نوعی آسفالت سرد اصلاح‌شده آماده‌ی مصرفی که در هر نوع شرایط آب و هوایی برای تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و بادوام بالا در انواع روسازی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: قابلیت اجرای آسان در هر شرایط آب و هوایی بدون نیاز به تجهیزات خاص، سرعت‌بالای اجرا، استحکام بسیار زیاد، حمل‌ونقل آسان، نگهداری درازمدت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها به دلیل مصرف بهینه آسفالت (بدون دورریز) از مزایای استفاده از این آسفالت است.

منصور کیایی بابیان اینکه استفاده از این آسفالت می‌تواند راه‌حل دائمی برای تعمیر انواع خرابی‌های ناشی از روسازی‌های آسفالتی با عملکرد فوق‌العاده باشد، تصریح کرد: به دلیل امکان فعال‌سازی آسفالت سرد با آب و قابلیت محلول در آب بودن، این آسفالت در زمان بارندگی و یا شرایط اضطراری برای عملیات لکه‌گیری بسیار مورداستفاده و مناسب است.

وی بابیان اینکه عملیات لکه‌گیری محورهای مواصلاتی با استفاده از این نوع آسفالت برای سطح راه‌های شهرستان‌های استان در حال اجرا است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهسازی و بهبود وضعیت آسفالت راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت کاری اداره کل است که با ابلاغ اعتبارات مربوطه روند اجرایی آن‌ها انجام می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار